Kuva: Anna Autio

Yhdistys

Mannerheimin Lastensuojeluliiton Järvenpään paikallisyhdistys ry on perustettu vuonna 1922 ja olemme tehneet 101 vuotta vapaaehtoistyötä  järvenpääläisten lasten ja lapsiperheiden hyväksi.

Kuulumme MLL:n Uudenmaan piiriin, yhdistykseemme kuuluu noin 400 jäsentä. Yhdistyksemme toimintaa koordinoi puheenjohtaja ja 10-henkinen hallitus sekä hallituksen varajäsenet. Hallitus kokoontuu noin kerran kuukaudessa.

Toimintaamme ovat mm.

• perhekahvilat
  • perheliikuntavuoro
  • lastenvaatteiden ja -tarvikkeiden kirpputori
  • erilaiset tapahtumat lapsille ja perheille
  • vanhemmille ja perheille suunnatut kurssit

Yhdistyksemme lapsi- ja perhetoiminta pyrkii vastaamaan paikallisiin tarpeisiin käytettävissä olevien resurssien ja mukana olevien vapaaehtoisten voimavarojen mukaan.

Miten mukaan?

Mukaan pääset monilla eri tavoilla. Jäsenten, vapaaehtoisten ja lahjoitusten avulla ja tuella yhdistyksemme työ järvenpääläisten lapsiperheiden hyväksi on mahdollista. Alla olevista linkeistä löydät itsellesi sopivan toimintamuodon!