Tule jäseneksi - sinua tarvitaan

MLL:n jäsenyys on helppo tapa osoittaa, että olet pienten puolella. Jäsenenä mahdollistat paikallisyhdistyksemme aktiivisen toiminnan Järvenpäässä ja tuet MLL:n kansallista tavoitetta edistää lapsiystävällisen yhteiskunnan rakentamista.

Vuotuisella jäsenmaksulla

• tuet tärkeää työtä lasten ja perheiden hyväksi
  • saat käyttöösi sekä paikalliset että valtakunnalliset jäsenedut
  • saat säännöllisesti jäsenkirjeessä tietoa toiminnastamme sähköpostiin
  • saat MLL:n Lapsemme-lehden kaksi kertaa vuodessa.
  • saat maksulliset kurssimme ja tilaisuutemme jäsenetuhintaan.

Jäsenmaksu on aikuisilta on 25 euroa vuodessa. Alle 18-vuotiaiden MLL:n jäsenyys on maksuton. MLL Järvenpään kannatusjäsenmaksu on 100 euroa vuodessa.

Yhdistyksessämme on jo lähes 400 jäsentä - tule mukaan joukkoomme! Voit liittyä tai liittää lapsesi jäseneksemme täällä.

"Haluan tukea MLL:n tekemää tärkeää työtä lapsiperheiden hyväksi niin Järvenpäässä kuin koko maassakin. Siksi olen MLL:n jäsen."
- MLL Järvenpään jäsen, kolmen lapsen äiti

Jäsen - onhan sähköpostiosoitteesi ajantasalla!?

Lähetämme jäsentiedotteemme ja kuukausikirjeet sähköpostitse. Voit ilmoittaa yhteystietojen muutoksista osoitteessa http://www.mll.fi/jasenyys/