JÄSENEDUT

MLL:n Järvenpään paikallisyhdistyksen jäsenedut vuonna 2024

• Saat noin kuukauden välein sähköisen jäsenkirjeen, jossa on tietoa yhdistyksemme toiminnasta ja ajankohtaisista tapahtumista/kursseista
  • MLL Järvenpään tapahtumien ja kurssien osallistumismaksut ovat jäsenille edullisempia
  • Puutavaraliike T. Vainio (Aavasaksantie 5) tarjoaa kattavan valikoiman puutavaraa ja rakennustarvikkeita moneen rakentajan ja remontoijan tarpeeseen yli 60 vuoden kokemuksella. Jäsenetu: -10% normaalihintaisista tuotteista.
  • Parturi-Kampaamo Salon-KI (Mannilantie 45) on täyden palvelun parturikampaamoliike, joka tarjoaa kaikki hiustenhoidon palvelut. Jäsenetu: -10% lasten hiustenleikkuusta.
  • Tuusulanjärven avoin musiikkikoulu (Valtuustokatu)  on Järvenpään Suzukiyhdistys ry:n ylläpitämä musiikkikoulu, jossa annetaan eri instrumenttien ja laulun opetusta. Lisäksi koulussa toimii musiikkileikkikoulu. Jäsenetu: 5 € alennus musiikkileikkikoulumaksuista.
    Green Sushi (Myllytie 1, Järvenpää) on perheyritys, jossa vaalitaan herkullisuutta, aitoutta, yksilöllisyyttä ja asiakkaan kuuntelemista. Green Sushi tarjoaa laadukkaat sushit, salaatit sekä aasialaista lämmintä ruokaa. Jäsenetu: -5% à la carte -annoksista.
  • Handmade by MamaBean Jäsenetu: -10% imetysvaatteista, leggingseistä ja koko perheen samisteluvaatteista mittatilausompeluna. Etukoodi toimitetaan jäsenkirjeessä.
  • Askarrellen (Alhotie 22 A) on askartelu- ja taiteilijatarvikekauppa Järvenpäässä sekä verkossa. Jäsenetu -10% normaalihintaisista tuotteista (poislukien lahjakortit).

Jäsenedut saat käyttöösi näyttämällä voimassa olevaa MLL-jäsenkorttiasi edun tarjoavalle yhteistyökumppanillemme.

Yhdistyksemme muut yhteistyökumppanit Järvenpäässä ovat:

• Järvenpään kaupunki
  • Muut alueen yhdistykset
  • K-Market Haarajoki
  • K-Supermarket Pajala
  • K-market Satukallio
  • K-market Saunakallio
  • Volttitehdas

Valtakunnalliset jäsenedut

MLL:llä on useita valtakunnallisia jäsenetuja ja jäsenenä saat myös kotipostiisi MLL:n Lapsemme-lehden neljä kertaa vuodessa. Lisätietoja valtakunnallisista jäseneduista sivulla mll.fi/jasenyys/jasenedut ja tarkempia tietoja jäsenpalvelusta osoitteesta jasenpalvelu@mll.fi

Tarjoaako yrityksesi tuotteita tai palveluita lapsiperheille?

Tue samalla yhdistystämme ja asiakkaitasi tarjoamalla etu MLL Järvenpään jäsenille. Yhteistyökumppaninamme tavoitat järvenpääläiset lapsiperheet mm. kotisivujemme ja jäsenkirjeidemme kautta.

Ota yhtettä, niin mietitään yhdessä yrityksellesi sopiva tapa tehdä yhteistyötä kanssamme!